LR Deluxe Fondöten – Perfect Wear Foundation- porcelain

 Herkese Merhaba,
Günlük olarak çok fondöten uygulamayı sevmese bile elimde bir kaç tane sevdiğim ürün bulunduruyorum. Bunlardan birisi de Lr perfect wear fondöten.

 Kuru bir cilde sahibim yaz döneminde biraz daha normale dönüyor. Ama malesef çoğu fondöten cildimde kusma yapıyor bu sebeple de kullanmayı çok sevmiyorum. Ama bu fondöten ile cildim çok iyi anlaştı. Bence kuru ve normal ciltlilerin oldukça iyi anlaşacağı bir ürün. Hatta karma ve yağma ciltlilerde bir baz yardımı ile rahatlıkla kullanabilir.
Bendeki en açık rengi/ porcelain


 Gördüğünüz gibi Orta derecede bir kapatıcılığı var ama isterseniz artırabilirsiniz. Ben sünger ile uygulamayı daha çok sevdim bu şekilde cildimle daha güzel bütünleşti.En çok cildimde bıraktığı o doğal ışıltılı görünümü sevdim. Cilt ile gerçekten güzel bütünleşip doğal bir ışıltı verdi. Spf 37 koruma faktorune sahip. Özelliklerinde ipeksi ve ışıltılı bir bitişe sahip olduğunu söylüyor bu vaadini yerine getiriyor.

Çoğu fondöten ile anlaşamayan benim cildimde bile kusma yapmadıysa eminim siz de çok seversiniz . Lr ürünlerini alabileceğiniz çevrenizde tanıdığınız yoksa aşağıda bırakacağım hesaptan güvenle tereddüt etmeden ulaşabilirsiniz:  @pervinsancakli
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com


I

Yorumlar