PASTEL DAY LONG LİPCOLOR - 20

Herkese merhabalar,
Bugün en sevdiğim rujlardan olan Pastel markasının day long 20 numarasından biraz bahsedeceğim.
Uzun süre dudak makyajımın bozulmamasını istiyorsam elimin tek gittiği ürün bu likit mat ruj oldu.
Biliyorsunuz birkaç yıldır likit mat rujlar çok popüler oldu. Benim de gözümün kaldığı bir sürü renk var çoğu markada ama yurt dışından ya da instagram'dan sipariş vermek istemiyorum çünkü aşırı ve gereksiz derecede fazla fiyat istiyorlar.
Pastel, Flormar, Golden Rose, The Balm ve daha birçok marka da artık likit mat koleksiyonu çıkarıyor renk skalalarını da genişletiyorlar bu sayede biz de faydalanabiliyoruz.
    Pastel'in bu likit mat ruju aplikatörlü bir ürün.
Ben ürünü şu şekilde uygulamayı tercih ediyorum.
   Kullanmadan bir gün önce mutlaka dudaklarımı blistex med plus gibi onarıcı etkili bir lip balm ile güzelce nemlendiriyorum. Çünkü kuru dudaklarınız varsa uyguladıktan 2-3 saat sonra kabuk kabuk dudak çizgilerinizin arasına girmiş iyice kurumuş bir görüntü oluşturabiliyor. 
   Ürün ilk olarak bu şekilde ıslak bir yapısı oluyor. Ben önce aplikatörü üründen çıkardığımda fazlalığını içine sıyırıyorum çünkü etrafa bulaşmaya müsait bir yapısı var ve önce dudak çizgimi belirginleştiriyorum daha kolay sürebilmek ve daha düzgün durması adına daha sonra aplikatöre çok az daha ürün alıp dudaklarımın iç kısımlarına uyguluyorum. Kuruma esnasında bozulmaması için dudaklarımı birbirine değdirmemeye çalışıyorum zaten en fazla 10-15 sn içerisinde kurumuş oluyor. 
Sürmeden önce dudaklarınızı nemlendirmenizi önermem o zaman o matlığı alamıyorsunuz. Ama bu şekilde kullanmak istiyorsanız tercih sizin tabi ki.
Yağlı bir yemek yemediğiniz sürece yaklaşık 8 saat kadar dudaklarınızda kalıyor(ben en fazla bu kadar deneyimledim belki daha uzun süre de kalıyordur. )  ya da yemeği dikkatli yerseniz ortalardan çıkmıyor bile benim yerinden oynamadı :)
Ve bu ruj çoğu kişinin dudağında farklı duruyor ben size bende nasıl durduğunu birkaç fotoğraf ile göstereceğim ama almadan önce denemekte fayda var.

Ürün Pastelin internet sitesinde 21 tl ama Watsons, Gratis, Rossmann, Eve ,Winkelen gibi kozmetik marketlerde indirimde bulursanız daha uygun fiyata alabilirisiniz.
Ben rossmann'dan 12-13 lira gibi bir fiyata almıştım.
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com





Yorumlar

  1. Bir türlü istediğim rengi bulmadığım ruj :( hemen bitiyor stantlarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet sitesine bakabilirsiniz orda oluyor genelde 🤗

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Nasil aradim bu rengi son geldigimde ama bulamadim, güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bulması zor haklısın ben internet sitesinde rastlıyorum arada belki o şekilde bulunabilir. Ben de ilk zamanlardan beri istiyordum hiç beklemediğim anda ve şansıma indirimde buldum.

      Sil

Yorum Gönder