The Lifeco Organik Hindistan Cevizi Yağı

Herkese Merhabalar,
Malum Pazar günü bakım günü :) 
Size saçlarımı nasıl daha hızlı uzattığımı ve sağlıklı hale getirdiğimi paylaşmak istedim.
Saç Hikayem
Öncelikle size saç hikayemden biraz bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 5 yıl boyunca saç rengi olarak platin rengini kullandım. Her ay olmasa da 2 ayda bir saçlarıma işlem yaptırıyordum. Sadece saç diplerim açıcı ile açılsa da saçlarımın uç kısımları 2-3 yıl sonra iyice sertleşmeye başladı. Zaten boya gibi kimyasal bir maddeyi saçınıza sürüp doğal kalması doğallığını kaybetmemesini beklemek komik. Saçlarımda dökülmeler ve kırılmalar artmaya başlayınca en başta bir süre saçlarımı boyatmamaya karar verdim daha sonra baktım böyle olmayacak kendi saç rengime dönmeye karar verdim. Ama platin saçın sorunu kendi saç renginiz açık bile olsa dibiniz geldikçe göze iyice batmaya başlar. Ben de son bir kez daha saçlarımı sık röfle yapılarak küllü bir sarıya boyattım önceleri gri gibi gözükse de zemin çok açık platin olduğu için bir süre sonra aktı.  Ama bu işlem sırasında saç uçlarımı da boyattığım için daha da yıprandılar.  Bir çok yağ denedim maske falan ama pek bir faydası olmadı o anlık yumuşaklık sağlayıp sonra yine eski haline döndü benim istediğim kalıcı yumuşaklık ve parlaklıktı. İşte bu Hindistan cevizi yağı tam bu ihtiyacımı karşılayan bana ilaç gibi gelen bir ürün oldu . Piyasada birçok marka var ben internetten sipariş ettiğim için bunu aldım. Önemli olan organik olması, fiyatının çok düşük ve başka yağlarla karıştırılmamış olmamasına dikkat edin yeter. 
Benim aldığım ürün buydu. 
The Lifeco sitesinde normal fiyatı 48 TL. Başta duyunca fiyatı size fazla gelebilir. Ama ben bu ürünü 6 aydır kullanıyorum ve hala bitmedi.
Saçınız kısa ise bir kavanoz sizi daha uzun süre bile götürebilir.
Peki ben nasıl uyguluyorum;
*Bazen gün içerisinde saç diplerden uçlara doğru sürüp en az 2-3 saat bekletip sonra yıkıyorum ya da geceden sürüp sabaha kadar bekletip yıkıyorum.
 *Haftada en az iki kere uyguluyorum. Ama böyle bir iki kere uygulama yapma ile mucize beklemeyin uzun süreli kullanımlarda işe yarıyor aklınızda bulunsun. 
*Bazen kaşlarıma da sürüyorum kaşlarımı da uzun süre boyattığım için o sertliği almama dökülmeyi azaltmama yardımcı oldu siz de kaşlarınızı boyatıyorsanız işinize yarayabilir.
Bendeki etkileri neler oldu ;
*Saçlarımın daha hızlı uzamasını, daha yumuşak olmasını, daha sağlıklı hale gelmesini yeni çıkan saçlarımın daha yumuşak olmasını, yeni saçlar çıkmasını, saçlarımın daha kolay taranmasını saçlarımın daha parlak durmasını sağladı.
Başka hangi amaçlar için kullanılıyor?
*Bir kaç kere makyaj temizleyici olarak denedim makyajımı gayet güzel çıkardı ama o temizleme sonrası yağlı hissi seçmediğim için kullanmaya devam etmedim. Şu konuda uyarmalıyım ki göz altlarınız yağ bezesi oluşturmaya müsaitse uzak durun başınıza dert açabilir. 
*Kirpiklerinize de beslemek adına kullanabilirsiniz ben bitmiş bir maskaramın fırçasını dezenfekte ederek onunla uyguluyorum ya da kulak çubuğu yardımı ile uygulayabilirsiniz.
*Tırnak etlerimi yumuşatmak için de kullanıyorum ve işe yarıyor gerçekten.
*Son olarak Cilt için, bronzlaştırıcı olarak ve çatlaklar için kullanılabildiğini okumuştum. Hatta kek, pasta, börek yapımında bile kullanılabiliyormuş ama ben denemedim deneyenler varsa bana yazabilir mi?
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com

Yorumlar

  1. Hindistan cevizi yağı o kadar çok popüler oldu ki en kısa zamanda bende almak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Göz makyajımı temizliyorum bende harika oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim. 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil

Yorum Gönder