THE BALM MEET MATT(E) TRIMONY EYESHADOW PALETTE\FAR PALETİ

Herkese yeniden merhaba,
Gratis'in bayram öncesi indiriminden aldığım bu muhteşem renklere sahip The Balm'ın Meet Matte Trimony paletinden az konuşalım mı?
 Paletin paketlemesi her zaman olduğu gibi çok hoş içinde ayna bulunması sayesinde yanınızda ayrı bir ayna bulundurmanıza da gerek kalmıyor. Diğer paletlerde olduğu gibi bu palette de tozutma sorunu ve bir iki renkte tebeşir gibi durma sorunu var. Palet adı üstünde mat farlardan oluşuyor ve içerisinde 9 far var. Meet Matt(e) Nude paletine göre daha sıcak tonlu kahveler içeriyor. Onun da yazısı gelecek.

Matt Lin: Her palette olmazsa olmaz açık krem tonlarında kemik rengi bu farın yapısını ve renk vermesini başarılı ama kremsi değil. Baz renk olarak, kaş altı aydınlatmada ve göz pınarında kullanılabilecek bir renk.
Matt Thomas: Çok açık bir pembe rengi bu da baz rengi olarak kullanılabilir ama bu yapısını sevmediğim tebeşir gibi duran ve çok tozutan renklerden biri.
Matt Rossi: Açık soğuk bir lila-gri alt tona sahip bir kahve tonu diyebilirim sanırım. Bu rengin yapısı oldukça yumuşak kremsi rengini güzel veriyor. Katlanma bölgesinde kullanılabilecek güzel renklerden birisi.

İtiraf ediyorum ben de paleti matt kumar rengi için alanlardanım :)
Matt LopezSıcak bir karamel rengi yapısı kremsi ve rengi çok iyi veriyor katlanma bölgesi için ideal renklerden.
Matt Kumar: Yine içinde sıcaklık olan bir bordo kırmızımsı bir ton. Rengini çok güzel veren renklerden. Paleti alma sebebim :)
Matt Moskowitz: Paletin en zor kullanımı olan farlarından benim çok elim gitmiyor ama yine de üst ve alt kirpik diplerinde hoş olabileceğini düşünüyorum.


Matt Evans: Sıcak açık bir kahverengi denilebilir. Yapısı kremsi ve rengini iyi veriyor. Geçiş rengi olarak kullanmak için ideal katlanma bölgesinde çok hoş gözüküyor.
Matt Reed: Koyu bir kahve tonu. Yapısı kadifemsi- kremsi olmayan farlardan ama yine de rengini iyi veriyor. Katlanma bölgesi, derinlik katmak, kirpik diplerine uygulamak için ideal bir ton.
Matt Ahmed: Mat bir far paletinin olmazsa olmazı siyah ve renk vermesi de başarılı.
Bütün renklere bir arada bakalım bir de.

Paletten genel olarak bahsedecek olursam farların yapısı renk vermesi bir kaç renk dışında çok iyi ama diğer far paletlerinde olduğu gibi tozutma problemi var.  Ben bu paleti Meet Matt Nude'dan daha çok sevmiş olabilirim. Eğer ikisi arasında kaldıysanız sıcak alt tonlu farlardan hoşlanıyor ve eliniz onlara gidiyorsa size bu paleti öneririm.
Paletin indirimsiz fiyatı 100 lira falan sanırım ben %40 indirimle 60 liraya aldım. Siz %50 indirimde yakalarsanız daha da güzel olur hatta tadından yenmez :)
Ürünü sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz sık sık indirimler oluyor takipte kalın.
Siz bu ürünü sevdiniz mi fikirlerinizi benimle paylaşın lütfen :)
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşın: mikibabuz@gmail.com
İnstagram adresim: mikibabuz

Yorumlar

  1. Bu paletten istiyorum aslında ama sırf elimdeki paletleri daha çok kullanayım diye inatla almıyorum 😵

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder