MAC PAINT POT PAINTERLY

 Merhabalar,
Yaklaşık 6 aydır severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Mac paint potlardan painterly rengi.

Uzun süredir göz kapağımı nötrleyebilmek için bir ürün arıyordum. Piyasada daha uygun far bazları da var maybelline creme de nude gibi essence gibi.. Ben essence in eski serideki far bazını denedim ama göz kapağımda çok sarı durduğu için beğenemedim. Creme de nude a gelecek olursak o da göz kapaklarımda çok sarı alt tonlu durdu ve yapısını beğenemedim o yazım için şuraya tıklayabilirsiniz  creme de nude
Ürünün uygulanmış hali bu şekilde pembe alt tonlu bir göz bazı;

Dağıtıldığında yukarıdaki gibi bir görüntü ortaya çıkıyor. Teniniz beyaz ama göz kapaklarınızda çok damarlı bir görüntü varsa bu ürün tam sizlik. Ama şunu belirtmeliyim ki pembe alt tonlu olduğu için üstüne uyguladığınız farın rengini değiştirebiliyor bu sizin için sorun olacaksa bu renk yerine soft ochre yi tercih edebilisiniz. Ben bunu günlük olarak tek başına da kullanabilmek için aldım. Göz kapağını nötrlemekte oldukça başarılı özellikle fiber uçlu bir fırçayla uyguladığınızda (örneğin the balmın çift taraflı fırçası gibi) sanki kendi göz kapağınızın rengiymiş gibi doğal bir görünüm veriyor. Ben ayrıca bir far bazı kullanmıyorum bence üstüne sürdüğüm farın da çizgilenmesini engelliyor. 
Kısaca bahsetmek gerekirse; eğer göz kapağınızı nötrleyecek, farınızın çizgi çizgi durmasını engelleyecek ve günlük olarak tek başına bile kullanılabilecek bir ürün arayışındaysanız şans verin. Ama denemeden almayın herkeste aynı etkiyi gösterecek diye bir durum yok :)
ürünü mac mağazalarında bulabilirsiniz. 
Almak için isterseniz site sitenin kısa yolunu bırakıyorum painterly 
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com


Yorumlar