MAYBELLINE BROW PRECISE FIBER VOLUMIZER REVİEV/İNCELEME- EYEBROW MASCARA \ DARK BLONDE

Herkese tekrar merhaba,
Bugün aldığım günden beri her gün kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Yaklaşık 3 aydır kaşlarım için sadece bu ürünü kullanıyorum.
Bahsedeceğim ürün Maybelline kaş maskarası bendeki rengi dark blonde. Toplamda bildiğim kadarıyla üç rengi var dark blonde, deep brown ve medium brown.
Bundan önce Essence'in renkli kaş maskarasını kullanıyordum ve ondan memnundum ta ki bunu bulana kadar bu ürün onu bir kenara fırlattırdı diyebilirim.
 Ürünün içinde küçük mikro fiber kıllar bulunuyor ve bu sayede kaşlarınızdaki boşlukları doldurup volume etkisi veriyor. Bir bakıma sanki kaşlarınızda boşluklar yokta doluymuş etkisi veriyor. 
Ürünün fırçası kaşlarınızı tam olarak kavrayacak şekilde dizayn edilmiş ama ince kaşı olanlar ya da kaş yapısı bu aplikatöre uygun olmayanlar için bu kaş maskarasını sürmek bir işkence haline dönüşebilir çünkü kaş etrafına bulaşma sorunu olabilir ama ben anlaşabilen taraftayım.
 Ben nasıl uyguluyorum ürünü tüpten çıkardığımda fazlalığını içine sıyırıyorum. Bu sıyırma işlemini yapmadan çok ürün uygularsanız kaşlarınızı çok sertleştirip ağırlık yapabiliyor. İlk kullanmaya başladığınızda yapısı ıslak olacağı için daha dikkatli kullanmakta fayda var. Sonra kendi fırçası ile kaşımın başından sonuna doğru  uyguluyorum ama isterseniz bir kaş fırçası ile de ürünü fırçaya alıp uygulama yapabilirsiniz. O şekilde de denedim ve memnun kaldım.
Gün boyu yerinden oynamayan sağa sola kaymamış kaşlara sahip oluyorum. Şimdiye kadar kullandığım en iyi renk veren ve sabitleyen ürün. 
Minik bir tüyo saçlarınızı boyattınız kaşlarınız saçlarınıza göre çok koyu kaldıysa ve kaşlarınızı boyatıp kırılmasını dökülmesini istemiyorsanız bu ürünle hem kaşınızın rengini değiştirebilir hem de doldurabilirsiniz. Hatta isterseniz kaş renginizi bile koyulaştırabilirsiniz.
  Son olarak benim kaşlarımda dökülme gibi bir sorun yaratmadı. Ürünü kozmetik marketlerde rahatlıkla bulabilirsiniz.
 Ben favori kaş maskaramı buldum daha iyisini bulana kadar yoluma bununla devam edeceğim. 
Kozmetik marketlerden satın alabilirsiniz, indirimde 17 liraya kadar düşüyor.
Siz bu ürünü kullandınız mı kullandıysanız beğendiniz mi? beğenmediniz mi? Benimle fikirlerinizi yorumlarda paylaşır mısınız?
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com


Yorumlar

  1. ince kaşlarım olduğu için bir ara alıp denemek istediğim bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldigina pisman olmazsin canim eger fircasi kalin gelirse de bir eyeliner fircasiyla uygularsin ❤️

      Sil

Yorum Gönder