LA Girl Pro Conceal HD kapatıcı \ Natural

Herkese Merhaba,
Uzun süredir yazmak istediğim bir posttu. Bir süre deneyimledikten sonra sanırım yazmanın vakti geldi :)
Bu arada nereden alabiliriz derseniz sadece instagram hesaplarından alabiliyorsunuz.
Bendeki rengi "Natural" buğday tenli ya da esmerlere güzel gidebilecek bir ton.
Tüpte bir ürün kendi aplikatörü var. Ürünü tüpten sıkarak çıkarttığınız için kontrol edemeyebiliyorsunuz bu sebeple biraz fazla ürün israfı olabiliyor dikkatli sıkmakta fayda var. Ama instagram videolarında gördüğüm kadarıyla bir pense yardımıyla bu aplikatör kısımının ucunu çıkartabiliyorsunuz.(denersem mutlaka burada güncellememi yaparım)

Rengi gördüğünüz gibi beyaz tenlilere koyu gelecek bir ton . Bana koyu olsa da deneyimleyebilmek adına bir süre normal kapatıcı olarak kullandım ki dağıttığımda güzel bir sonuç oldum. 
 Yapı olarak kremsi bir ürün.
Sürdükten sonra göz altınızda ağırlık yapmayan, kurutmayan ve kurutmadığı gibi yağlı bir yapısı olmayan, çizgilere az dolan(eğer çizgileriniz varsa her kapatıcı dolar önemli olan minimum dolanı bulabilmek) ve güzel sabitlenip gün içinde yerinden oynamayan, silinmeyen gerçekten bütün övgüleri hak eden bir ürün. Uygulanmış haline bakalım;

Göz altına uyguladığınızda kremsi bir yapısı olduğu için kuru bir görüntü oluşturmuyor ve göz altı çizgilerine minimum doluyor. Bence kapatıcılığı da oldukça başarılı bir ürün. En önemlisi gün içinde oynama yapmıyor.
Ben genellikle sünger ile uygulamayı tercih ediyorum.
Tek dezavantajı koku hassasiyeti olanları biraz rahatsız edebilir çünkü bu ürünün bence arko kreme benzeyen bir kokusu var. (benim de koku hassasiyetim var ama beni rahatsız etmedi.)
Küçük bir tüyo Eğer göz altı morluklarınızdan şikayetçi iseniz ve ten renginiz açıksa mutlaka kullandığınız günlük kapatıcınızın altına morluğunuzun yoğunluğu ve rengine göre pembe, somon ya da turuncu alt tonlu bir kapatıcı, corrector tarzı bir ürün kullanmalısınız. Bu şekilde en iyi sonucu alabilirsiniz.
Ben bu ürünü bitirdiğimde kesinlikle tekrar daha açık rengini alacağım.
Siz bu ürünü kullandınız mıkullandıysanız beğendiniz mi? beğenmediniz mi? Benimle fikirlerinizi yorumlarda paylaşır mısınız?
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com





Yorumlar