MAYBELLINE COLOR TATTOO 24 HOURS EYESHADOW \ 35 ON AND ON BRONZE

Herkese merhaba, 
En son paylaştığım yazıdan sonra sevdiğim  elimde olan color tattoo'ları  yazmaya karar verdim. 
Bugün on and on bronze'dan başlayacağım. 
Bunu daha bu sene bir indirimde aldım. Neden daha önce almamışım dedirten bir krem far oldu benim için. Aslında ben bu farı iki yıl önce almak için watsons'a gitmiştim ama yanlışlıkla permenant taupe u alıp çıkmışım ben akıllı :) ondan sonra da niyeyse tekrar almaya yeltenmek aklıma gelmedi taaa ki bir indirim zamanı gözüm dönene kadar :)
Ama iyi ki almışım dediklerimden oldu asla pişman olmadım.
Girişi daha fazla uzatamazdım sanırım :)

Günlük olarak bir fara ihtiyacım var ya da çok makyaj malzemem yok bir tane olsun uygulaması kolay olsun fırçayla uygulanmasın ben parmaklarımla uygulamayı severim diyorsanız bu ürün tam sizlik. Yapısı yumuşacık parmağınızla dokunduğunuz anda hissediyorsunuz. Göz kapağınıza uyguladığınız anda homojen bir şekilde dağıtabiliyorsunuz ve siz çıkarana kadar ne akma ne bulaşma yapıyor. Göz kapaklarınız yağlıysa çizgilenme yapabilir ben böyle bir sorun ile karşılaşmadım. İster tek başına ister far bazı olarak kullanıp üzerine farınızı uygulayıp farınızın pigmentasyonunu artırıp daha kalıcı hala getirebilirisiniz. Bence en güzel yanı sür çık olması ve makyaja yeni başlayanlar için ve makyaj konusunda karıştır dağıt işlerini pek sevmeyenler için uygulaması çok kolay bir ürün olması.



Rengin güzelliğine bakar mısınız yaz ayları için de çok uygun bir ürün akma derdi de yok :)
Bence bayram indirimince göz atabilirisiniz genelde indirimde 11-12 tl 'ye düşüyor. Büyük kozmetik marketlerde parfümerilerde  rahatlıkla bulabilirsiniz 
Siz bu ürünü sevdiniz mi fikirlerinizi benimle paylaşın lütfen :)
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşın: mikibabuz@gmail.com
İnstagram adresim: mikibabuz


Yorumlar