MAYBELLINE INSTANT AGE REWIND ERASER DARK CIRCLES KAPATICI İNCELEMESI Fair 110

Merhaba güzeller,
Bu aralar çok çalışkanım buraları boş bırakmıyorum :)
Bugün maybelline markasının en sevilen kapatıcılarından biri olan age rewind kapatıcının incelemesini yapacağım. Açıkçası bu kapatıcıyı da uzun zamandır merak ediyordum kötü bir instagram satış hesabı tecrübesi yüzünden olaylı oldu  yaklaşık 3 ay bekledim ama sonunda ulaştı... 


Ürünün dış görünümü bu şekilde bendeki sanırım en açık tonlardan biri olan fair 110 rengi bunu almaktaki amacım öncelikle göz altı morlukları kapatmak değildi sadece aydınlatmada kullanma amaçlı bu rengi seçtim. Ürünün süngerli kısmının altında gördüğünüz okların yönünde çevirdiğinizde ürün sünger kısma çıkıyor bu şekilde uygulanıyor. Evet hijyenik bir durum değil ama o süngerle o kadar rahat uygulama sağlıyor ki insanın sürdükçe süresi geliyor :) Bir de araştırdığım kadarıyla bu sünger kısmı kolayca çıkıp yıkanıp tekrar takılabiliyor. Hatta süngersiz kullanılırsa ürün israfına da sebep olmuyor.
Ürünün yapısı oldukça ince kapatıcılığı neredeyse yok denecek kadar az ama aydınlatma konusunda bence oldukça başarılı. Yapısı ne çok akışkan ne çok tok ama mat bir bitişi yok kesinlikle saten bitişli diyebilirim. 

Hani bazı kapatıcılar sürdüğünüzde kapatıcı sürdüm diye bağırır ya bunda ne kadar sürerseniz sürün o durum yaşanmıyor. Bu bendeki rengi light olsaydı kapatıcı olarak bile kullanabilirdim bir dahaki alışımda o rengine de mutlaka şans vereceğim. Ürünün yapısı çok kuru olmadığı için de mimik yaptığınızda çıkan minik göz altı çizgilerinize dolmuyor. Ama var olan genetik benim gibi göz altı çizgilenmeleriniz varsa onlara dolma yapıyor iyi bir pudra ile sabitlemek gerekiyor ama bu işlem kişiden kişiye değişebiliyor o yüzden siz kendi uyguladığınz yöntem ile deneyin.

Kızlar bu ürünü yakında gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşın: mikibabuz@gmail.com
İnstagram: mikibabuz




Yorumlar

  1. Instagram satıcılarına fazla güvenemiyorum ben de o yüzden hiç alışveriş yapmadım.Güle güle kullan canım.Ben de bunun fondöteni var çok memnunum.Bir de buna şans vermek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Haklisin canim bende tekrar aldigimda kendim siparis vericem yurtdisindan buyuk ihtimalle instagramdan alirsamda ucuz satis yapan hesaplara guvenmicem artik

      Sil
  2. harika bir ürün bence:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder