IT COSMETICS BYE BYE UNDER EYE ANTI-AGING CONCEALER\KAPATICI NEUTRAL MEDİUM

Herkese tekrar merhaba,
Bir kapatıcı hastası olduğumu instagram hesabımı takip edenler belki anlamıştır. İnstagram hesabımı takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/mikibabuz/?ref=badge bağlantıya tıklayabilirsiniz. 
Kozmetik ürünleri arasında en çok yatırım yaptıklarım kapatıcılar. Bugün de it cosmetics'in bye bye under eye dark circle concealer'ını inceleyeceğiz.

Ürünün dış formu bu şekilde ama üzerindeki yazılar silinmeye çok müsait ben alalı yaklaşık 5 ay oldu çok kullanmamış olmama rağmen 2-3 ay sonra üzerindeki yazıları silindi şimdi o görselleride ekleyeceğim şahsen bu benim için hoş bir durum değil o kadar para verip 2-3 ay sonra üstündeki yazıların geçmeye başlaması görüntü açısından  kötü duruyor.


 Ürünün yapısı çok tok normalde bildiğimiz alıştığımız akışkan sıvı kapatıcılar gibi değil bu da haliyle ürünün daha kapatıcı olmasını sağlıyor. Aşağıda aldığım miktar tüm koluma bile yetebilirmiş :) Ben size yapısının gösterebilmek adına bu kadar sürdüm siz bu kadar sürmeyin tabi...




Ürünün bendeki rengi neural medium bu rengi tercih etmemin sebebi de morlukları daha iyi nötrlemesini istememdi zaten 
ürünün 4 renk seçeneği var bu da 2. tonuydu. Kalıcılığı güzel ama minicik çizgilere bile doluyor. Ürünün gördüğünüz gibi ıslak bir bitişi var o yüzden göz altını kurutmuyor ama çok ıslak bir yapısı olduğu için ama göz altı çizgilerine malesef çok fazla doluyor mutlaka pudralama işlemini atlamamanız gerekiyor.  Kapatıcılığı diğer kapatıcılara göre iyi olsa da bu ıslak bitiş bana sanki göz altı morluklarını ve göz altı çukurluklarını daha ön plana çıkartıyor gibi geliyor. Bu yüzden çok hoşuma gitmiyor açıkçası. 



Eğer ıslak bitişli ürünler sizin dikkatinizi çekiyorsa ve göz altı morluklarıyla başınız dertte ise bu ürün tam size göre ama dediğim gibi eksileri mevcut bunlarıda göz ardı etmeyin. Bu yönlerinden dolayı benim tekrar almayacağım bir ürün oldu bu kapatıcı. Yazın kullanıp bitirmeye çalışacağım.
 Şimdi de size bahsettiğim ıslak duruşunu bir video ile göstereceğim. 


Ürün ülkemizde satılmıyor ve instagram hesaplarından temin edebiyorsunuz. Aldığınız sayfaya göre fiyatı değişebiliyor ben şu ana kadar en düşük 100 tl ye satan orjinaliburda hesabını gördüm. Güvenilir bir hesaptan almanızı öneririm çünkü instagramda dolandırıcı hesaplar çok fazla. 
Bugünlük benden bu kadar kızlar.
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşın: mikibabuz@gmail.com
İnstagram: mikibabuz


Yorumlar

  1. Cizgilere dolmasi kötü olmus, ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapisi cok islakk bitisli oldugu icin malesef doluyor 😞 Tesekkur ederim 🤗

      Sil

Yorum Gönder