Maybelline Fit Me Kapatıcı-Light-10

Herkese Merhabalar,
Bugün sizler için ilk kapatıcı yazımı yazmaya karar verdim. Sizlere elimdeki kapatıcılardan yavaş yavaş bahsetmek istiyorum. 
İlk paylaşacağım ürünüm ise Maybelline markasının ülkemize bir türlü gelmek bilmeyen serisinden "Fit Me"  kapatıcısı.
Umarım sizin için faydalı bir yazı olur.
Hepinize keyifli okumalar diliyorum!
Ürünün ambalajı bu şekilde Fırçalı bir aplikatörü var. Bende bulanan numarası 10 light rengi ben bunun en açık renk olduğunu düşünerek almıştım ama 15 rengi daha açıkmış ve bir yerde okuduğum kadarıyla 10-20 şeklinde giden renkler sarı alt tonlu 15-25 gibi renkler pembe alt tonluymuş bilginiz olsun.
Ürünün swatch'ı bu şekilde. Gördüğünüz gibi açık tenlilere koyu gelebilecek bir renk ama benim gibi göz altı morluklarınızla başınız  dertte ise göz altınıza uyguladığınızda grileşme  sorunu yaşamamak için en açık rengini almamakta fayda var. Daha sonra üzerine ince yapılı aydınlık bir kapatıcı ile zaten ten renginiz ile eşitleyebilirisiniz.



Ürünün yapısı çok kremsi ve nemli bir bitişi var. Şimdiye kadar denediğim kapatıcılardan en az göz altı çizgilerime dolan bu kapatıcı oldu. Hatta bu ürünü Nars radiant creamy kapatıcıya çok benzetiyorlar onun biraz daha kremsi olduğunu söylüyorlar. Ben o ürünü kullanmadığım için yorum yapamayacağım. Ürünün kapatıcılığı orta göz altı çok mor olanlar tam örtücülük beklemeyin. Ama morluklarınız yoksa çok doğal duran, nemli bitişli ve göz altı çizgilerinize minimum dolan bir kapatıcı arıyorsanız şans verebilirisiniz. Aynı zamanda göz altı kuru olanların beğeneceğini düşünüyorum. Çizgilenme sorunu tabi ki var eğer göz altında çizgileriniz varsa hiç dolmayan kapatıcı olması mümkün değil zaten ama benim şimdiye kadar denediklerim arasında en az çizgilerime dolan bu ürün oldu.
Ürünün uygulanmış ve dağıtılmış hali bu şekilde duruyor. Fit me kapatıcı ülkemizde satılmasa da bir çok instagram hesabında satışı yapılıyor ulaşmak çok zor değil. Tabi güvenilir bir hesap olduğuna emin olmadan satın almayın.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim!
Görüşmek üzere!
instagram:@mikibabuz
Bana ulaşın: mikibabuzz@gmail.com

Yorumlar