Kiko Milano Long Lasting Stick Eyeshadow/Kalem far "37 Burgundy"

Herkese yeniden merhaba,
Bugün sizlerle Kiko markasının kalem göz farlarından 37 numara "Burgundy" renginden bahsedeceğim. 
Viyana gezisinde erkek arkadaşımın benim için arayıp bulduğu bana sürpriz yaptığı bu kalem farın benim için özel bir yeri var :) Kendisine teşekkür ediyorum. 
Yakında Kiko markasının Türkiye'de mağazasını açacağını birçok yerde okumuştum. Ben de sizlere bir fikir olması açısından bu kalem farı ile ilgili düşüncelerimden bahsetmek istedim. Umarım sizin için faydalı bir yazı olur.
Şimdiden herkese keyifli okumalar!

Öncelikle ürünün ambalajı gördüğünüz gibi çok şık. Benim yağlı ve çizgilenmeye müsait göz kapaklarım var buna rağmen 4-5 saat sürdüğüm şekilde kalmayı başardı. (Altına far  bazı uygulamamış olmama rağmen) 

Ürünün renginden bahsedecek olursam; sanırım kırmızımsı ama içinde morlukta barındıran bir bordo diye tanımlayabilirim. Ben göz kapağımı nötrlemeden uyguladığımda morluğu daha baskın kırmızımsı bir bordo gibi durdu. Nötrleyerek uyguladığınızda aşağıda swatch'da gördüğünüz rengi tamamen alabilirsiniz. Ben nötrleyip uyguladığım görüntüye bayıldım! 
Herşeyi söyledim fiyatı ne kadar diye merak edenleriniz olabilir hediye olduğu için ne kadara alı ndığını bilmiyorum. Ama en fazla 10 euro'dur diye düşünüyorum. Umarım Kiko ürünleri ülkemize bir an önce gelir ve fiyatları gelen diğer markalar gibi uçuk olmaz :) Aklımda denemek istediğim bir çok ürünü var.
Şimdilik benden bu kadar :)
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler!
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle!
instagram: @mikibabuz
Bana ulaşın: mikibabuzz@gmail.com



Yorumlar