Kadınlar Günü İndiriminde Gratis'ten Alınması Gereken Ürünler_The Balm - Balm Desert Bronzer/Allık

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere The Balm'ın Balm Desert Bronzer/Blush olarak kullanılabilen ürününden bahsedeceğim. Önümüzde kadınlar günü indirimi varken sizlere alabileceğiniz bir ürünle ilgili fikir vermek istiyorum.
Şimdiden herkese keyifli okumalar!
Ürünün görünüşü bu şekilde ambalajı her zamanki gibi çok güzel The Balm göze hitap etmeyi iyi biliyor :) İnsanın bütün ürünlerini alası geliyor :)

Sadece göze hitap eden, işe yaramayan bir ürün değil gerçekten çok güzel ve pigmentli. Üzerinde bronzer ve allık olarak kullanılabileceği yazıyor ama ben bu ürünü far olarak ve katlanma bölgesine sıcaklık vermek için de kullanıyorum. Ürünün içinde minik minik simler var. Ama bu minik simler yüzünüze uyguladığınızda doğal ve ışıltısı belli olmayan bir hal alıyor. Normalde bronzerlardaki en büyük sorun çamur gibi durması ve kirli bir görüntü bırakmasıdır. Ama bu ürün öyle değil yüzünüze doğal, sıcak bir bronzluk veriyor. Ben eklips'in açılı allık fırçası ile uyguluyorum ve güzel bir sonuç alıyorum.
Ürünün swatch ı bu şekilde. İyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu.  Ben %40 indirim ile 29.90 tl aldım. Normalde indirimsiz fiyatı 45 tl olması lazım ki bence indirimsiz fiyatını bile hak ediyor. Sizin de böyle sıcak tonlu bir bronzer'a ihtiyacınız varsa ve çok işlevli bir ürün arıyorsanız bence indirimde mutlaka edinin. 
Bir sonraki postumda görüşmek dileğiyle! Herkese sevgiler!

Yorumlar