Gratis Alışverişim

                                                 

Herkese Merhabalar,

Bugun ilk postum ile karşınızdayım. Bu postumda sizlere minik kazançlı bir alışverişimden bahsedeceğim.

Zaten çoğunuz biliyorsunuzdur :) Gratis garnier saç boyası alımlarına ülkemizde artık satılmayan essie oje hediye kampanyası yapmıştı. Ben de bu kampanyadan faydalanabildim.


Hiç bulacağımı beklemediğim bir gratiste sordum ve olduğunu öğrenince hemen ojelerin içinden en meşhur olan 'fiji' rengini  ve yanında iki tane de Garnier saç boyası seçtim.



Ama tırnağa uyguladığınıda tek katta opak bir görüntü alamıyorsunuz opak bir görüntü için en az iki kat uygulamak gerekiyor. Evet sürmesi biraz zahmetli ama ben yine de ben sonuca bayıldım içinde pembelik bulunduran çok güzel bir beyaz neden bu kadar çok ünlü olduğuna şaşırmamak lazım :)
Rengin güzelliğine bakar mısınız?  'fiji' renginin benim tırnaklarımda duruşu bu şekilde ben sonuca bayıldım. Sizce nasıl?




İki boyayı 15.80 tl ye alıp ojeyi de hediye almış oldum ve essie markasının bir ojesini ilk kez deneyimleme şansına sahip oldum . Eğer  siz de ojeleri seviyorsanız ya da Essie ojeleri artık arayıp bulamıyorsanız bu kampanyaya bir şans verebilirsiniz. 

İnstagram hesabımı takip etmek isterseniz kullanıcı adım ' @mikibabuz '.

Hepinize sevgiler!!  Görüşmek üzere :)

Yorumlar