Bioblas saç dökülmesine ve yağlanmaya karşı şampuan\ üzüm çekirdeği ekstresi

Herkese merhaba
bugün Bioblas saç dökülmesine ve yağlanmaya karşı şampuan\ üzüm çekirdeği ekstresi içeren yağlı saçlar için arındırıcı bakım özelliğine sahip ve bunun yanında B3 vitamini içeren şampuanına göz atacağız. ben bir kutuyu bitirdim ikincisine geçtim bu sebeple artık düşüncelerim netleşti.


 Öncelikle benim sadece saç uçlarımda boya var uzun yıllar platin kullandım ve saç uçlarım şuanda platin rengi. Saç diplerim yağlıyken saç uçlarım normal ve kuruya dönük diye tanımlayabilirim. Bu şampuanın vaadi içerdiği B3 vitamini sayesinde yağ dengesini düzenlemek.
Öncelikle benim yağlı saç diplerim bu şampuanı sevdi saçımı her gün yıkadığım halde akşama doğru yağlanma sorunu ile karşılaşıyordum. Saçımın yağlanmasını geciktirdi.
Bir de bu ürünün diğer güzel yanı bitkisel serum içermesi. Bu içerdiği bitkisel serum sayesinde de saç uçlarımdaki püskül gibi duran sarılar artık daha parlak ve sağlıklı gözüküyor. Saçlarımda sağlıklı bir ışıltı bırakıyor ama aynı zamanda yağlanmaya sebep olmuyor bunlar benim için artı özellikler olduğundan yoluma bu şampuan ile devam edeceğim. 
Şampuanın bir diğer vaadi dökülme karşıtı olması saçımı yıkadığımda tararken yine aynı miktarda saç dökülmesi yaşıyorum onda bir etki göremedim. 
Ama benim aradığım yağlanma sorunumu gidermesi idi bu ihtiyacımı karşıladı.
Ürün indirimde 12 lira olması lazım indirimsiz 15 liraydı.
Gratis, watsons küçük kozmetik dükkanları marketlerde bulabilirsiniz ulaşılabilir bir ürün.
İnstagram hesabımı hala takip etmiyorsanız beklerim mikibabuz
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle mutlu kalın!
Bana ulaşmak isterseniz: mikibabuz@gmail.com

Yorumlar